Reklamacje i zwroty:

Jak zgłaszać reklamację?

1. Jeżeli wystąpiły problemy z zakupionym urządzeniem skontaktuj się z nami mailowo sklep@onlineworld.pl lub telefonicznie 690-586-556 i przedstaw dokładnie problem.

2. Następnie zapakuj dokładnie reklamowane produkt i dołącz do niego wypełniony formularz reklamacyjny ze strony: Pobierz formularz (PDF).

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zasady zwrotu produktu

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu. W tym wypadku prosimy o przesłanie informacji:

1.    Mailowo: sklep@onlineworld.pl,

lub

2.    Pisemnie: Online World, Grunwaldzka 9 lok.19, 82-500 Kwidzyn.

By ułatwić zwrot towaru możliwe jest skorzystanie z gotowego wzoru formularza. Pobierz formularz (PDF).

Otrzymanie informacji o zwrocie potwierdzamy mailowo.

W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie zwracamy wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy tj. koszty wysyłki od sprzedawcy do kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia dokonanego zwrotu. Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu lub na konto z którego dokonana została wpłata. W przypadku rezygnacji tylko z części zamówienia, zwrot kosztów wysyłki nie przysługuje, ponieważ koszty przesyłki są stałe, tzn. niezależnie od ilości zamówionego towaru wynoszą określoną kwotę. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad. Jeśli jednak otrzymają Państwo  rzecz wadliwą, niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu wymieniamy go na nowy i pokrywamy koszty wysyłki do nas.

W przypadku Zamówienia składanego przez przedsiębiorcę w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2010.220.1447 z późn. zm.) zamawiającego i nabywającego Towar w związku z zarobkową działalnością gospodarczą lub zawodową prawa zwrotu konsumenckiego nie obowiązują.

Rozstrzyganie sporów 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:
http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.